PROFESJONALNA SEKRETARKA / ASYSTENTKA
Termin: 29 - 30 marca 2012r.
Miejsce: Hotel Lord, Al. Krakowska 218, WARSZAWA
Cena: do 16.03.2012r. - 1260 zł, od 17.02.2012r. - 1460
--> FORMULARZ ZGŁOSZENIA <--

JESIENNA AKADEMIA SEKRETAREK / ASYSTENTEK
SESJA I

"... jeśli chcesz zrobić dobry biznes
najpierw zatrudnij dobrą asystentkę ..."

(Donald Trump)

Profesjonalna Sekretarka / Asystentka to prawa ręka swojego przełożonego bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Idealna Sekretarka/Asystentka to osoba wykształcona, zawsze odpowiednio ubrana, uśmiechnięta, komunikatywna, świetnie zorganizowana, która nie tylko reaguje na rzeczywistość, ale sama ją kreuje. Sekretarka / Asystentka tworzy dobrą atmosferę w pracy, odpowiada za organizację czasu swoją i szefa, przejmuje określone zadania a poprzez swoją postawę buduje wizerunek firmy.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Sekretarek / Asystentek łatwiejszą, wydajniejszą, ale i dającą im satysfakcję zawodową.

Główne zagadnienia szkolenia:
- budowanie właściwych relacji z pracownikami, Klientami i przełożonymi
- kreowanie prawidłowego wizerunku zawodowego sekretarki / asystentki
- asertywne obrona swoich poglądów, siebie oraz firmy
- sposoby rozładowania stresu
- radzenie sobie z nieporozumieniami i konfliktami w pracy
- zwiększenie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w sekretariacie
- zasady savoir-vivre w relacjach biznesowych


PROGRAM RAMOWY

I DZIEŃ SZKOLENIA
1. Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarządzanie czasem
2. Efektywna komunikacja bezpośrednia oraz telefoniczna
w pracy Sekretarki / Asystentki
3. Profesjonalny wizerunek Sekretarki / Asystentki
– pokaz makijażu klasycznego - porady profesjonalnego wizażysty

II DZIEŃ SZKOLENIA
1. Asertywność w kontakcie z przełożonymi i Klientami
2. Zarządzanie konfliktami – zapobieganie i rozwiązywanie
3. Sposoby radzenia sobie ze stresem
4. Etykieta w pracy Sekretarki / Asystentki

I PROWADZĄCY
Psycholog społeczny. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych w Krakowie. Uzyskała dyplom Coacha Biznesu po ukończeniu pierwszych w Polsce studiów podyplomowych w tym kierunku w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Krakowie. Jej specjalnością są szkolenia z zakresu: zarządzanie emocjami, inteligencja emocjonalna, radzenie sobie ze stresem, inteligencja motywacyjna, komunikacja interpersonalna – werbalna oraz niewerbalna, procesy grupowe, budowanie zespołu, trening asertywności, obsługa klienta (jest współtwórcą projektu „Obsługa +” – badania metodą tajemniczego klienta prowadzanego w urzędach miasta województwa śląskiego). Jej styl pracy łączy w sobie podejście psychologiczne z praktycznym zastosowaniem. Pracuje opierając się na relacji i procesie grupowym. Każde szkolenie to doświadczanie w bezpiecznej atmosferze wyjątkowości drugiego człowieka, otwartości na różnorodność perspektyw i zachęta do poszerzania swojej świadomości.

II PROWADZĄCY
Projektantka mody, stylistka, trenerka kształtowania wizerunku, realizator i choreograf pokazów mody. Opracowała wiele unikalnych technologii kroju i wytwarzania ubiorów. Dzięki zawansowanej technologii i precyzji partnerów, projektuje ubrania z tkanin barwionych i drukowanych przez własny team. Teraz pracuje nad tym, by krótkie, limitowane serie ubrań trafiały do większej liczby odbiorców przez sieć dystrybutorów, by marka Sara Damm utrwalała swe miejsce w świadomości rynku i zaznaczała coraz skuteczniej swoje istnienie na rynkach zachodnich. Działa jako stylistka i wizażystka przy sesjach zdjęciowych oraz  jako trener w szkołach o profilu mody oraz na kursach i warsztatach kreowania wizerunku. Właścicielka własnego atelier i showroom, gdzie wraz z zespołem realizuje autorskie projekty.

III PROWADZĄCY
Od kilkunastu lat realizuje warsztaty menedżerskie wdrażając nowoczesne rozwiązania w zakresie technik zarządzania, coachingu, budowania zespołów, obsługi klienta i komunikacji w biznesie. Specjalizuje się w długofalowych projektach rozwojowych dla kadry kierowniczej typu MBA. Szkoli trenerów wewnętrznych. Od początku swojej działalności zawodowej prowadzi także szkolenia anglojęzyczne. Realizuje sesje szkoleniowe i facylitacyjne dla organizacji wielonarodowych (m.in. ING Bank Śląski S.A., SGL Carbon Group, CMC Group). Projektant i realizator cyklu szkoleń wspomagających proces transformacji gospodarczej w oddziałach amerykańskiej instytucji finansowej Opportunity International w krajach Europy Środkowowschodniej. Współautorka książki "Panowanie nad stresem" wydanej jako pozycja nr 1 w kolekcji BusinessWeek Polska. Miłośniczka kina i egzotycznych podróży.

Koszt Akademii - DWIE WYBRANE SESJE : 2190 zł
Koszt Akademii - SESJA I + SESJA II + SESJA III: 3190 zł

zobacz SESJA II:
SAVOIR-VIVRE PROFESJONALNEJ SEKRETARKI / ASYSTENTKI


zobacz SESJA III:
PRAWNO-FINANSOWE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU

RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkoleń prosimy o kontakt pod numerem telefonu (22) 244 25 42 lub adresem e-mail: office@businesshouse.pl

Newsletter

Nowe informacje
na stronach prosto
na twoją skrzynk
ę

NEWSLETTER

SZKOLENIA
OTWARTE

Szkolenia dostępne
dla przedstawicieli różnych firm i regionów

szkolenia otwarte

SZKOLENIA
WEWNĘTRZNE

Szkolenia "szyte na
miare" pod indywidualne potrzeby klienta

szkolenia wewnętrzne