AKADEMIA SEKRETAREK / ASYSTENTEK
SESJA I
Profesjonalna Sekretarka / Asystentka to prawa ręka swojego przełożonego bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Idealna Sekretarka/Asystentka to osoba wykształcona, zawsze odpowiednio ubrana, uśmiechnięta, komunikatywna, świetnie zorganizowana, która nie tylko reaguje na rzeczywistość, ale sama ją kreuje. Sekretarka / Asystentka tworzy dobrą atmosferę w pracy, odpowiada za organizację czasu swoją i szefa, przejmuje określone zadania a poprzez swoją postawę buduje wizerunek firmy.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Sekretarek / Asystentek łatwiejszą, wydajniejszą, ale i dającą im satysfakcję zawodową.
Główne zagadnienia szkolenia:
- budowanie właściwych relacji z pracownikami, Klientami i przełożonymi
- asertywne obrona swoich poglądów, siebie oraz firmy
- sposoby rozładowania stresu
- radzenie sobie z nieporozumieniami i konfliktami w pracy
- zwiększenie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w sekretariacie
- prezentacja profesjonalnych technik wizażu i stylizacji - instruktaż w zakresie doboru makijażu, kolorystyki, oraz stylu do typu urody.
PROGRAM RAMOWY
I i II DZIEŃ SZKOLENIA
1. Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarządzanie czasem
2. Efektywna komunikacja
w pracy Sekretarki / Asystentki
3. Asertywność w kontakcie
z przełożonymi i Klientami
4. Zarządzanie konfliktami – zapobieganie i rozwiązywanie
5. Sposoby radzenia sobie ze stresem
6. WARSZTAT WIZERUNKOWY DLA KOBIET - MAKIJAŻ POKAZOWY
I PROWADZĄCA
MIRELLA KAMIŃSKA - od kilkunastu lat realizuje warsztaty menedżerskie wdrażając nowoczesne rozwiązania w zakresie technik zarządzania, coachingu, budowania zespołów, obsługi klienta i komunikacji w biznesie. Specjalizuje się w długofalowych projektach rozwojowych dla kadry kierowniczej typu MBA. Szkoli trenerów wewnętrznych. Od początku swojej działalności zawodowej prowadzi także szkolenia anglojęzyczne. Realizuje sesje szkoleniowe i facylitacyjne dla organizacji wielonarodowych (m.in. ING Bank Śląski S.A., SGL Carbon Group, CMC Group). Projektant i realizator cyklu szkoleń wspomagających proces transformacji gospodarczej w oddziałach amerykańskiej instytucji finansowej Opportunity International w krajach Europy Środkowowschodniej. Współautorka książki "Panowanie nad stresem" wydanej jako pozycja nr 1 w kolekcji BusinessWeek Polska. Miłośniczka kina i egzotycznych podróży.
II PROWADZĄCA
WIOLETTA UZAROWICZ - wizażystka profesjonalnych marek kosmetycznych. Założycielka Warszawskiej Akademii Wizerunku Uzarowicz Art Visage. Autorka podręcznika dla wizażystów "Sztuka Makijażu Profesjonalnego", oraz współautorka poradnika "W sukience do sukcesu". Ekspert programów telewizyjnych TVN , TVP2, Super Stacja ( zakładka Filmy). Wizażystka i juror konkursów piękności Elite Model Look, Miss Word, Miss Polonia (przy współpracy z marką Kryolan). Ekspert w dziedzinie wizerunku biznesowego. Współautorka projektów: "Profesjonalny sekretariat", "Wizerunek w pracy", "Kosmetyczka, wizażystka - Twój nowy zawód". Autorka felietonów i artykułów z zakresu kreowania wizerunku, psychologii koloru, trendów i stylizacji, publikowanych w prasie branżowej. Pasjonatka kreowania wizerunku w oparciu o analizę osobowości i psychologicznych predyspozycji człowieka .
Koszt Akademii (4 dni) -> SESJA I + SESJA II: 2190 zł netto
zobacz SESJA II:
SAVOIR-VIVRE PROFESJONALNEJ
SEKRETARKI / ASYSTENTKI
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkoleń prosimy o kontakt pod numerem telefonu (22) 244 25 42 lub adresem e-mail: office@businesshouse.pl