I Termin: 27 - 28 października 2016r., POZNAŃ
II Termin: 21 - 22 listopada 2016r., WROCŁAW
III Termin: 28 - 29 listopada 2016r., WARSZAWA
IV Termin: 1 - 2 grudnia 2016r., KRAKÓW
Cena: --> POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA <--
„Przyłap ludzi na tym, co robią dobrze i powiedz im o tym”
Zapraszamy Państwa do udziału w dwudniowym szkoleniu o charakterze warsztatowym, w trakcie którego zajmiemy się problemami doboru właściwego stylu zarządzania, zasadami poprawnej delegacji zadań oraz zarządzania czasem. Przećwiczymy trudne rozmowy z pracownikami oraz narzędzia pracy zespołowej i komunikacji w zespole. Ponadto udoskonalimy techniki asertywnego rozwiązywania konfliktów w zespołach pracowniczych.
Korzyści dla uczestników szkolenia
Uczestnicy warsztatów będą::
skuteczniej posługiwać się różnymi stylami zarządzania
poprawnie delegować uprawnienia i kontrolować realizację zadań
efektywniej motywować podwładnych
skuteczniej zarządzać czasem i zespołem
asertywnie rozwiązywać konflikty w zespołach pracowniczych
Stosujemy następujące metody pracy:
sekwencja 3PZ – powiedz, pokaż, przećwicz, zastosuj
formuła ZUUZ – zobacz, usłysz, ustosunkuj się, zapisz
podręcznik szkoleniowy jest specjalnie zaprojektowany by wspomagał twórczą pracę i zapamiętywanie
odgrywanie ról (role play) – ćwiczenie umiejętności w kilkuosobowych zespołach
studium przypadku (case studies) – analiza rzeczywistych zdarzeń w przedsiębiorstwach
prezentacja multimedialna obejmujące tematykę szkolenia
indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
prezesów zarządów, członków zarządów i rad nadzorczych, dyrektorów, kierowników, menedżerów średniego szczebla, specjalistów, doradców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką budowania i rozwoju zespołu
PROGRAM RAMOWY
I DZIEŃ SZKOLENIA
1. Style zarządzania w kontekście budowania i kierowania zespołem
2. Delegowanie zadań jako narzędzie w kierowaniu zespołem
3. Zasady oceniania i motywowania podwładnych
4. Techniki zarządzania czasem zespołu zadaniowego
II DZIEŃ SZKOLENIA
1. Komunikacja w zespole pracowniczym
2.
Budowa i rozwój zespołów pracowniczych
3. Konflikty w zespołach pracowniczych
4. Profile temperamentu w aspekcie komunikacji i motywowania
PROWADZĄCY
Psycholog biznesu, trener i konsultant. Zrealizował kilkaset dni szkoleniowych dla przedsiębiorstw różnych branż. Ceniony szkoleniowiec w dziedzinie technik sprzedaży, negocjacji handlowych, wywierania wpływu i autoprezentacji. Ponadto prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji kierowniczych, tworzenia i rozwoju zespołów, motywowania do zwycięstwa, rozwiązywanie konfliktów i inne. Trener programów Phare 2000 i 2001 w województwie śląskim i mazowieckim. Uczestniczył w licznych projektach Europejskiego Funduszu Społecznego. Absolwent Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach oraz Instytutu Psychologii Uniwersytetu Śląskiego. Członek Śląskiego Stowarzyszenia Firm Konsultingowych.
Z jego doświadczeń skorzystały między innymi: Valeo, Delphi, Timken, Huta Katowice, Heraeus, ING Bank Śląski, banki spółdzielcze w całej Polsce, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Skoda Polska, Cf Gomma, Giełda Papierów Wartościowych, Huta Stalowa Wola, Tyco Waterworks, Kronodoor, Vatenfall, Elektrociepłownia Łęg, PZU SA, Dynapac Poland, Kirchhoff Polska Assembly, Canal+ Cyfrowy, Solar Elektro, Siemens Industrial Turbomachinery, Szynaka Meble, Hutchinson.
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkoleń prosimy o kontakt pod numerem telefonu (22) 244 25 42 lub adresem e-mail: office@businesshouse.pl
|
|