I Termin: 14 - 15 listopada 2016r, KRAKÓW
II Termin: 17 - 18 listopada 2016r, WARSZAWA
III Termin: 24 - 25 listopada 2016r, POZNAŃ
IV Termin: 5 - 6 grudnia 2016r, WROCŁAW
Cena: --> POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA <--
„…w biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz,
dostajesz to, co wynegocjujesz…”
(Chester Karass)
Szkolenie o charakterze warsztatowym, prowadzone aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Mini-wykłady, liczne analizy przypadku, ćwiczenia oraz dyskusje pozwolą uczestnikom na rozwinięcie umiejętności skutecznego negocjowania.
Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:
kiedy stosować twarde negocjacje, a kiedy negocjacje typu win-win?
jak wpływać na równowagę sił, mimo że mamy słabszą pozycję negocjacyjną?
dlaczego warto prosić o więcej, niż chce się uzyskać?
w jaki sposób żądać dużo i nie zrazić do siebie drugiej strony?
co wpływa na dobrą atmosferę w trakcie negocjacji?
jak zapewnić satysfakcjonujące rozwiązania dla obydwu stron negocjacji?
w jaki sposób szybko zredukować stres podczas negocjacji?
Korzyści dla uczestników szkolenia:
rozpoznasz swoje mocne i słabe strony jako negocjatora
rozwiniesz umiejętność osiągania ambitnych celów ekonomicznych oraz racjonalnego zarządzania ustępstwami
wzmocnisz swoją pozycję negocjacyjną
rozwiniesz umiejętność identyfikowania i przeciwdziałania manipulacjom
zwiększysz umiejętność radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i stresowymi w procesie negocjacji
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
prezesów zarządów, członków zarządów, członków rad nadzorczych, menedżerów średniego szczebla, kierowników, specjalistów, pracowników działów handlowych, sprzedaży, marketingu, doradców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką negocjacji
PROGRAM RAMOWY
I DZIEŃ SZKOLENIA
1. Podział negocjacji na twarde i miękkie
Ćwiczenie -> Wypełnienie przez Uczestników kwestionariusza stylów negocjacyjnych – rozpoznanie własnego stylu oraz mocnych i słabych stron stosowanego sposobu negocjowania
2. Dwanaście zasad twardych negocjacji - omówienie, przykłady, dyskusja
Ćwiczenie -> Rozwój umiejętności argumentowania w trakcie negocjacji
Rozwój kompetencji ujawniania stanowisk drugiej strony – symulacja negocjacji
3. Trzy zasady prezentowania ceny
odraczanie, dzielenie, minimalizowanie
4. Zarządzanie ustępstwami
5. Radzenie sobie ze strategiami silniejszego oraz ultimatum drugiej strony
Ćwiczenie -> Rozwinięcie umiejętności przygotowania się do negocjacji
Praktyczne zastosowanie twardych technik negocjacyjnych – symulacja negocjacji
II DZIEŃ SZKOLENIA
1. Manipulacje w negocjacjach
Ćwiczenie -> Rozwinięcie umiejętności identyfikowania i przeciwdziałania manipulacjom
2.
Procedura przygotowań do negocjacji. BATNA.
Wybór kryteriów negocjacyjnych
3. Negocjacje oparte na zasadach
4. Wymiary negocjacji
Ćwiczenie -> Rozwinięcie umiejętności negocjowania o interesy – symulacja negocjacji
5. Stres w trakcie negocjacji
PROWADZĄCY
Psycholog biznesu, trener i konsultant. Partner zarządzający firmy doradczej. Zrealizował kilkaset dni szkoleniowych dla przedsiębiorstw różnych branż. Ceniony szkoleniowiec w dziedzinie technik sprzedaży, negocjacji handlowych, wywierania wpływu i autoprezentacji. Ponadto prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji kierowniczych, tworzenia i rozwoju zespołów, motywowania do zwycięstwa, rozwiązywanie konfliktów i inne. Trener programów Phare 2000 i 2001 w województwie śląskim i mazowieckim. Uczestniczył w licznych projektach Europejskiego Funduszu Społecznego. Absolwent Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach oraz Instytutu Psychologii Uniwersytetu Śląskiego. Członek Śląskiego Stowarzyszenia Firm Konsultingowych.
Z jego doświadczeń skorzystały między innymi: Valeo, Delphi, Timken, Huta Katowice, Heraeus, ING Bank Śląski, banki spółdzielcze w całej Polsce, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Skoda Polska, Cf Gomma, Giełda Papierów Wartościowych, Huta Stalowa Wola, Tyco Waterworks, Kronodoor, Vatenfall, Elektrociepłownia Łęg, PZU SA, Dynapac Poland, Kirchhoff Polska Assembly, Canal+ Cyfrowy, Solar Elektro, Siemens Industrial Turbomachinery, Szynaka Meble, Hutchinson.
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkoleń prosimy o kontakt pod numerem telefonu (22) 244 25 42 lub adresem e-mail: office@businesshouse.pl
|
|