LIDER-PRZYWÓDCA – ZARZĄDZANIE SOBĄ I PODWŁADNYMI
W TRUDNYCH SYTUACJACH
Termin: 31 stycznia - 1 lutego 2008r.
Miejsce: Hotel Belweder, ul. Flory 2, WARSZAWA
Cena: do 18.01.2008r. - 1790 zł, od 19.01.2008r. - 1990
pobierz zgłoszenie

Szkolenie o charakterze warsztatowym,
prowadzone aktywnymi metodami
angażującymi wszystkich uczestników

Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:
  • jaka jest istota, przyczyny i uwarunkowania konfliktów?
  • w jaki sposób zdiagnozować konflikt?
  • jak konstruktywnie rozwiązywać konflikty w zespole oraz w firmie?
  • jak przełamywać bariery w rozwiązywaniu konfliktów?
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach takich jak: przekazywanie wymagań i negatywnej oceny, wprowadzanie zmian oraz prowadzenie trudnych zebrań, spotkań i prezentacji?
  • jak skutecznie działać w konflikcie i trudnych sytuacjach?
  • jak być odpornym na manipulację?
  • w jaki sposób budować dobre relacje z pracownikami?
  • jaka jest rola lidera - mediatora w procesie rozwiązywania konfliktu?

    Szkolenie skierowane jest do:
    prezesów zarządów, członków zarządów, członków rad nadzorczych, dyrektorów generalnych, menedżerów zarządzających, dyrektorów oraz kierowników zespołów oraz wszystkich zainteresowanych tematyką skutecznego działania w konflikcie i trudnych sytuacjach

    PROGRAM RAMOWY

    I i II DZIEŃ
    1. Konflikt - dobrodziejstwo czy zło?
    2. Płaszczyzny napięć zespołowych w firmie
    3. Skuteczne działanie w konflikcie i trudnych sytuacjach
    4. Negocjacje i mediacje w zespole i firmie

    PROWADZĄCY
    Psycholog. Aktor. Grał w filmach Marka Piwowskiego (,,Krok", ,,Nóż w głowie Dino Baggio") oraz na scenie Teatru Powszechnego. Negocjacji uczył się między innymi w Konfederacji Pracodawców Belgijskich w Brukseli. Jego szkolenia mają swój specyficzny klimat i dynamikę. Konsultant w zakresie sprzedaży i negocjacji, twórca filmów dydaktycznych z tej dziedziny. Prowadzi szkolenia z: negocjacji (także z trudnym partnerem), savoir-vivru, kierowania zespołem, systemów ocen i motywowania pracowników, obsługi klienta i sprzedaży..


    Patronat medialny:

    RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób


  • Newsletter

    Nowe informacje
    na stronach prosto
    na twoją skrzynk
    ę

    NEWSLETTER

    SZKOLENIA
    OTWARTE

    Szkolenia dostępne
    dla przedstawicieli różnych firm i regionów

    szkolenia otwarte

    SZKOLENIA
    WEWNĘTRZNE

    Szkolenia "szyte na
    miare" pod indywidualne potrzeby klienta

    szkolenia wewnętrzne