„Jeśli potrafisz robić w życiu rzeczy zwykłe w niezwykły sposób
- przyciągasz uwagę świata.”
(George Washington Carver)
Umiejętność profesjonalnego mówienia, komunikowania się i prezentacji przed większym jak i mniejszym audytorium są dziś niezwykle ważnymi i potrzebnymi elementami w pracy nowoczesnego menedżera biznesu. Dobry prezenter potrafiący połączyć i wykorzystać wiedzę z właściwymi zachowaniami jest kluczem do odniesienia spektakularnego sukcesu podczas prezentacji firmy, jej produktów czy usług. Autentyczność, spójność oraz niepowtarzalność mówcy gwarantują realne korzyści biznesowe.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
świadome kreowanie pierwszego wrażenia w kontaktach zawodowych
umiejętność określenia własnego stylu prezentacji
łatwość w przygotowaniu profesjonalnych materiałów oraz dobraniu narzędzi prezentacji do jej celu i adresatów
przełamanie tremy i występowanie przed odbiorcami z przyjemnością
radzenie sobie z trudnym audytorium
poznanie metod wzbudzenia i utrzymania zainteresowania słuchaczy
panowanie nad własnym ciałem w trakcie prezentacji, sposoby kierowania uwagą odbiorców za pomocą gestykulacji i postawy ciała
skuteczne posługiwanie się głosem podczas prezentacji
osiągnięcie sukcesu w wywiadzie radiowym i telewizyjnym
Zajęcia są prowadzone przez profesjonalnego trenera, wykładowcę i dziennikarza pracującego w zawodzie od kilkunastu lat, w trakcie których poznał wszystkie obecne na rynku rodzaje mediów. Dają jedyną w swoim rodzaju szansę skorzystania z doświadczeń osoby od lat współpracującej z działami Public Relations, rzecznikami firm, kadrą menadżerską oraz liderami biznesu, a przede wszystkim znającej doskonale – „od kuchni” techniki stosowane przez media.
Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy, prowadzone będzie aktywnymi metodami angażując wszystkich uczestników. Prowadzący pełni rolę bardziej moderatora niż wykładowcy – uczestnicy zajęć są zachęcani do udziału w dyskusji między sobą, bez unikania sporów a nawet kłótni. Wszyscy uczestnicy będą wykonywali ćwiczenia mające uzmysłowić im strukturę budowy informacji, pozwalające zdobyć umiejętność zbudowania planu komunikacji z otoczeniem, czy też przygotowania wystąpienia publicznego, jak też spotkania z mediami. Zajęcia zakładają przygotowanie do wywiadu i przeprowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej oraz nagranie i ocenę wystąpień uczestników.
Szkolenie skierowane do:
prezesów zarządów, członków zarządów, członków rad nadzorczych, menedżerów średniego szczebla, kierowników, specjalistów, pracowników działów PR, szefów biur obsługi zarządu, pracowników administracyjnych, wszystkich zainteresowanych tematyką prezentacji i wystąpień na forum
PROGRAM RAMOWY
I DZIEŃ SZKOLENIA
1. Sztuka budowania własnego wizerunku w prezentacjach oraz wystąpieniach publicznych – pierwsze wrażenie robi się tylko raz
Ćwiczenie warsztatowe z użyciem kamery video
– Prezentacja indywidualna każdego uczestnika
2. Scenariusz dobrej prezentacji
3. Prowadzenie profesjonalnej prezentacji
4. Trudne sytuacje w relacjach z audytorium
II DZIEŃ SZKOLENIA
1. Znaczenie mowy ciała w wystąpieniach publicznych
2. Skuteczne posługiwanie się głosem podczas prezentacji
3. Prezentacja, wystąpienia dla mediów - umiejętność zachowania się przed kamerą
Ćwiczenie warsztatowe z użyciem kamery video
– Nagranie krótkiego wywiadu na zadany temat
Ćwiczenie warsztatowe
– Zachowanie w sytuacjach trudnych.
Wywiad
z uczestnikiem szkolenia, który wciela się w rolę rzecznika prasowego instytucji w sytuacji kryzysowej
PROWADZĄCY
MIROSŁAW OCZKOŚ - Aktor, reżyser filmowy i telewizyjny, Absolwent PWSFTviT w Łodzi oraz SGH w Warszawie, specjalista PR w zakresie pracy z głosem i autoprezentacji. Trener/konsultant min. polityków, menadżerów. Współpracował z wieloma stacjami radiowymi min. Radio Manhattan Łódź, program 3 Polskiego Radia, Radio Kolor Warszawa, Radio Plus Warszawa. Komentator TVN24, TVN, TVP Info Polsat News oraz stacji radiowych. Prowadzi zajęcia w zakresie sztuki prezentacji przed kamerą oraz sprawności mówienia w Podyplomowym Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, i Uniwersytecie Łódzkim. Współpracownik Centrum Informacji Europejskiej przy Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej w Warszawie. Autor książek „Abecadło mówienia” i "Sztuka poprawnej wymowy czyli o bełkotaniu i faflunieniu”, „Paszczodźwięki". Mały poradnik dla wielkich mówców”. W latach 2001 – 2002 pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w jednej z warszawskich agencji reklamowych.
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkoleń prosimy o kontakt pod numerem telefonu (22) 244 25 42 lub adresem e-mail: office@businesshouse.pl
|
|